Tefal GV9810 Pro Express Vision GV9810 Stoomgenerator - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal GV9810 Pro Express Vision GV9810 Stoomgenerator op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Gaby90 27-02-2024

Geweldig apparaat

Wat een aanwinst is de Tefal Pro Express Vision GV9810 Stoomgenerator. Ik heb hiervoor 2 stoomgeneratoren gehad van zowel Tefal als Philips. Maar deze is van een ander kaliber. De ergste kreukels in de stugste stoffen vliegen eruit met deze stoomgenerator. Niet meer meerdere malen heen en weer gaan, maar in 1x kreukvrij.
Er zit veel power achter en dat merk je meteen. Leuke extra is het Led lampje.
Het strijkijzer gaat automatisch uit als je hem even niet gebruikt, wat wel zo veilig is.
Het waterreservoir is makkelijk uit het apparaat te halen en onder de kraan bij te vullen. Het apparaat warmt daarnaast snel op en is dan meteen klaar voor gebruik. Kortom een strijkverademing en zijn geld meer dan waard.

Pluspunten

• Krachtig
  • Snel
  • Handig in gebruik

PJMVersteeg 16-02-2024

Top product. Veel meer stoom als met een stoom strijkijzer. Lekker licht en makkelijk in gebruik. Grote tank dus dat is lekker doorwerken. Helaas knop die je moet vasthouden tijdens strijken anders dikke 10! Ga je geen spijt van krijgen ondanks de hoge prijs.

Pluspunten

• Licht
  • Makkelijk in gebruik
  • Veel stoom

Minpunten

• Knop vasthouden tijdens strijken

sijmentje 15-02-2024

Super fijn strijkijzer

Ik heb de steam generator nu een tijdje in gebruik en moet zeggen hij doet het echt goed. Het lampje wat erop zit is echt een toevoeging ten opzichte van mijn oude strijkbout. verder heeft deze een drie verschillenden standen. voor de delicate was, normaal en max (turbo). met het wegzetten van de strijkbout op de achterkant gaat vanzelf het lampje uit en stopt de stoom. Super handig.
Deze steam generator is tevens te gebruiken als stomer voor bijvoorbeeld jassen na 1x dragen. Super handig. gewoon het knopje induwen en bij het jasje houden. werkt echt perfect.
Met het afneembare waterreservoir is het ook handig bijvullen tijdens het strijken

Pluspunten

• strijkt super

Minpunten

• duur

Marjonie70 10-02-2024

Top stoomgenerator, zeker aanschaffen!

Nadat mijn strijkijzer het begeven had, ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe strijkbout. Ik kwam al snel uit op deze Tefal Pro Express Vision GV9810 stoomgenerator en niet alleen vanwege de kleur maar ook omdat je geen temperatuur meer in hoeft te regelen. Altijd heb ik een hekel gehad aan strijken totdat ik deze Tefal in mijn handen kreeg en mijn was zo weg was gestreken zonder moeilijke handelingen te doen. Hij is dus zeer makkelijk in gebruik en geeft niet teveel stoom waardoor je vloer niet helemaal nat wordt. Dit is trouwens ook te verhelpen door een vilten onderlaag onder je strijkplank hoes te doen. Wat ik ook echt super handig vind van deze stoomgenerator is dat je het water terwijl je aan het strijken bent kunt navullen en je dit met een afneembare watertank kan doen. Ook is het reinigen van de kalkstaaf heel makkelijk door hem eruit te halen en af te spoelen onder de kraan. Al met al dus wat mij betreft een super aankoop die ik vele jaren eerder had moeten doen.

Pluspunten

• Losse watertank
  • Geen temperatuur meer te regelen
  • in 1 keer op te tillen

Minpunten

• geen

Dre 09-02-2024

Je vliegt door die berg wasgoed heen!

De Tefal Pro Express Vision GV9810 is een fijn apparaat om die berg wasgoed weg te werken!
Het geeft een handig signaal wanneer de strijkbout op temperatuur is. Het gemak van automatische aanpassing aan het type kledingstuk en de bijbehorende temperatuur maakt het strijken een moeiteloze ervaring. Bovendien is de strijkbout licht, wat het hele proces nog aangenamer maakt. Met de stoomgenerator bereik je snel en moeiteloos een glad resultaat voor al je kledingstukken, vooral dankzij de stoomboost die ideaal is voor bijvoorbeeld beddengoed en spijkerbroeken. De Smart Led Vision zorgt ervoor dat geen enkele kreuk mijn aandacht ontglipt. Kortom, een uitstekende stoomgenerator die ik van harte aanbeveel!

Pluspunten

• Smart Led Vision
  • Gebruiksvriendelijk
  • Zeer goede bar druk
  • Stroomdraad kan vastgezet worden met klittenband
  • Licht waardoor het strijken soepel verloopt

Minpunten

• Prijzig

s*********@h********** 08-02-2024

Na 12 jaar werd het tijd om mijn tefal stoom generator ter vervangen voor een nieuwer model. De GV9810 is erg prettig om mee te stijken. De bar druk van 8.3 is super voor strijken. Glijd heel smooth over de was. Dat je zelf de mogelijkheid hebt om de modus (normaal, delicaat of max) kan selecteren is erg belangrijk voor mij. Ligt van gewicht en in gebruik. Echt een aanrader!

Pluspunten

• goede bardruk
  • ligt in gebruik
  • goede bardruk
  • ligt in gebruik
  • zelf modes selecteren

Minpunten

• stoomkabel zit aan de zijkant
  • stoomkabel zit aan de zijkant

Meisje-S 06-02-2024

Mooi strijkresultaat

Erge fijne stoomgenerator. Doordat hij goede krachtige stoom geeft, is het veel lichter in gebruik dan een normaal strijkijzer. De strijkresultaten zijn erg goed, zeker door het automatisch aanpassen van temperatuur, kan je alle materialen eigenlijk hiermee strijken. Het duurt wel even voordat hij op temperatuur is, maar dat heb ik er helemaal voor over!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik

Minpunten

• Duurt even voor hij is opgewarmd
  • groot en neemt veel plaats in

Froske 03-02-2024

Complete strijkervaring!

Wat een geweldige strijkijzer is dit! Naast dat het uiterlijk erg aantrekkelijk is heeft deze strijkijzer veel handige functies die het strijken een stuk gemakkelijker maken. Er zit b.v. verlichting in zodat je op een donkere plek ook gemakkelijker kunt strijken omdat je precies kan zien wat je doet (en of de kreukels al verdwenen zijn). Ook de stoomfunctie is ideaal om kreukels snel en gemakkelijk te verwijderen. Persoonlijk vind ik het strijkijzer licht en comfortabel om vast te houden waardoor strijken echt een plezier wordt. De basis staat stevig waardoor omvallen niet zomaar gebeurd. Er zit ook een functie op waardoor het strijkijzer automatisch wordt uitgeschakeld zodra deze een poosje niet wordt gebruikt, wel zo veilig! Al met al vind ik dit een goede aankoop die dit 'noodzakelijk kwaad' toch net wat prettiger maakt!

r*****************@g******** 02-02-2024

Fijne strijkhulp!

Met de Tefal Pro Express Vision GV9810 Stoomgenerator wordt strijken een fijne klus. De stoomgenerator is qua vormgeving niks nieuws. Maar deze Tefal Pro Express Vision GV9810 onderscheid zich wel in kwaliteit. Zo voelt en strijkt de strijkijzer verrassend ligt, zonder in te leveren aan strijkkracht. Ook de verlichting aan de voorzijde van de strijkijzer ervaar ik als een goede en waardevolle aanvulling bij het strijken in de avond, de verlichting gaat tijdens het strijken automatisch aan en zodra je de strijkijzer rechtop of op de stoomgenerator zet dooft het ook automatisch. Door de krachtige stoomgenerator verdwijnen alle kreukels in een enkele strijkbeweging. Verder is de generator voorzien van een losse watertank, waardoor je het waterreservoir eenvoudig onder de kraan kan vullen en terugplaatsen. Ook tussentijds bijvullen is geen probleem. De stoomgenerator heeft wel een hoge aanschafprijs, maar gelet op de kwaliteit en het gemak ook echt wel waard. Al met al zeker een aanrader!

Pluspunten

• Korte opwarmtijd
  • Verlichting voorzijde strijkijzer
  • Makkelijk instelbaar

Minpunten

• Hoge prijs
  • onmisbaar!

w********@l****** 31-01-2024

Ik vind de steam generator pro express vision gv9810 een echte aanradar. Ik gebruik deze nu enkele dagen en het resultaat dat het oplevert is echt top. Alle kleding ziet er weer netjes en strak uit en kan er weer mee voor de dag komen. Ik ben ook super te spreken over de kwaliteit van het ijzer zelf. Het voelt allemaal sterk en kwalitatief goed aan. De materialen voelen niet goedkoop aan en dat is erg prettig. Daarnaast is het ijzer erg gemakkelijk in gebruik. Er zit documentatie bij die duidelijk aangeven hoe het allemaal werkt en wat je er allemaal mee kan. Hij werkt snel en is super gebruiksvriendelijk. Ik ben dan ook erg te spreken over dit ijzer en zou hem aan iedereen aanbevelen die zoekende is naar een ijzer met veel functies en die kwalitatief ook erg sterk aanvoelt. Echt een top ding!

2magic2 19-01-2024

Beste stoomgenerator Tefal GV9810 met verlichting

Super fijne stoomgenerator. Geeft goede krachtige stoom om continu te gebruiken. Wat ook fijn is dat hij zelf te temperatuur aanpast waardoor je alles door elkaar heen kunt strijken. Thuis is mijn vrouw en ik zeer tevreden met deze aanschaf. Het strijkijzer glijdt zeer soepel over het wasgoed. Echt een verbetering ten opzichte van mijn traditionele stoomstrijkijzer. Tefal heeft goed erover nagedacht!

Pluspunten

• Veel stoom
  • temperatuur automatisch
  • met verlichting

Minpunten

• beetje groot voor de strijkplsnk